Vanzatorul, GALAXY AUTOMOTIVE SRL se obliga sa livreze prin intermediul unei firme de curierat bunul comandat si achizitionat, in cel mai scurt interval de timp posibil.
Termenele de livrare asumate de Vanzator sunt de 24-48 ore de la confirmarea comenzii, cu excepţia perioadelor legale de sărbători (ex.: de Paşti, de Craciun, etc.), a promotiilor de Black Friday sau a altor campanii, când procesarea şi livrarea unei Comenzi poate dura mai mult. Vanzatorul își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale bunurilor achizitionate online dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de Vanzator, precum cauzele de forta majora (inclusiv, dar nelimitandu-se la restrictii legate de Pandemia de virus SARS-CoV-2/COVID-19).
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor care insotesc bunul. Daca trebuie livrate bunuri la termene de livrare diferite, metoda de livrare va fi stabilita de comun accord intre Vanzator si Cumparator (livrare intr-un singur colet sau in colete separate in functie de disponibilitate).
In vederea finalizarii procesului de livrare, Cumparatorul va semna documentul de livrare care i se va pune la dispozitie de reprezentantul Vanzatorului/angajatul firmei de curierat care face livrarea.
Va recomandăm să verificați integritatea ambalajelor bunului la livrare, împreună cu un reprezentant al al firmei de curierat, înainte de a semna documentul care atesta livrarea.
Clientul are dreptul de a accepta livrarea cu ignorarea aspectelor semnalate, insa in aceasta situati, Vanzatorul este exonerat de orice raspundere cu privire la eventualele deteriorari ale bunului.
In ziua programata pentru livrare veti fi contactat prin SMS/telefonic de un reprezentant al firmei de curierat agreata de Vanzator pentru comunicarea intervalului orar de livrare.
Metoda de livrare (Livrare prin Curier cu deschidere la livrare sau metoda clasica)