1. Cumparatorul are dreptul sa returneze un bun sau sa renunțe la un serviciu neprestat inca, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele mentionate expres in prezentul Document. Astfel, perioada de returnare a unui bun expiră în termen de 14 zile de la - ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a Bunului achizitionat online;
In cazul exercitarii dreptului de returnare a produsului, cumparatorul va returna bunurile fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care a comunicat vanzatorului decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat daca bunurile sunt returnate de cumparator inainte de expirarea perioadei de 14 zile. Bunurile trebuie sa fie returnate in conditii de siguranta.
2. In situatia exercitarii dreptului de returnare a produsului, cumparatorul poate opta pentru inlocuirea bunului returnat cu un alt bun disponibil pentru vanzare, situatia in care i se va rambursa doar diferenta dintre valoarea bunului returnat, si pretul noului bun, sau, dupa caz, cumparatorul va achita diferenta de pret, daca valoarea bunului disponibil ales la schimb este mai mare.
3. In cazul in care cumparatorul decide sa returneze un bun, in termenul legal mai sus specificat, acesta va completa formularul tip disponibil online, daca acesta este implementat pe site, sau va solicita neechivoc in scris acest lucru, prin e-mail sau telefonic, la adresele din sectiunea Suport Clienti.
4. Este recomandata completarea acestui formular (daca acesta este implementat pe site) de catre Cumparator la momentul in care a ambalat si pregatit bunurile achizitionate pe care doreste sa le returneze, conform dispozitiilor de mai jos.
5. Bunurile se returneaza, in masura posibilului, in ambalajul original, insotite de factura si/sau bonul fiscal de achizitie. Bunul trebuie returnat, astfel incat sa poata fi revandut ca nou.
6. Bunul se va preda pentru retur de catre cumparator in baza unui document de predare-primire.
7. Regula in ceea ce priveste costurile de retur este aceea ca acestea sunt in sarcina cumparatorului/clientului, care ia act de aceasta prevedere prin acceptarea Termenilor si Conditiilor.
8. In cazul in care clientul/cumparatorul solicita returnarea produsului in cadrul termenului legal de returnare, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit bunul respectiv.
9. In cazul in care comanda este achitata, vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii vanzatorului de catre cumparator asupra deciziei sale de returnare a bunului, dar isi rezerva dreptul de a diminua valoarea bunurilor, conform clauzelor de mai jos. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
- pentru Comenzile achitate cu card bancar, prin restituire in contul transmis de cumparator;
- pentru Comenzile achitate cu OP - prin virament bancar in contul transmis de client/cumparator;
- pentru Comenzile, achitate ramburs, prin restituirea contravalorii bunului in contul bancar transmis de client/cumparator;
ATENTIE: Returnarea pretului se face exclusiv in contul indicat expres de client/cumparator in scris, transmis in formularul completat sau prin e-mail vanzatorului in acest scop. Nu se fac returnari in numerar sau ramburs.
10. In caz de solicitare de returnare a bunurilor, cu titlu de exceptie de la termenul de 14 zile, vanzatorul are dreptul de a amana rambursarea sumei pana la primirea bunului(-rilor) si efectuarea receptiei calitative/cantitative – evaluarea starii bunului.
11. In cazul exercitarii dreptului de returnare a bunurilor, returul bunurilor se va efectua prin intermediul firmei de curierat contractate de vanzator, care a afectuat livrarea initiala sau care este indicat expres de vanzator. Cumparatorul poate opta insa pentru orice forma de expediere a bunului atata timp cat aceasta asigura si garanteaza integritatea si siguranta bunului pe cheltuiala proprie. Estimativ, costul expedierii retur, in cazul exercitarii dreptului de retur de catre cumparator, va fi egal cu costul transportului de la livrare daca se respecta acelasi tip de ambalare exceptand situatia in care bunul a fost achizitionat in urma unei campanii de marketing ce include transportul gratuit.
12. In situatia in care returul are loc ca urmare a existentei unor neconformitati la bunurile livrate din motive imputabile Vanzatorului (exemplu: a fost livrat un alt bun decat cel comandat, sau bunul comandat este distrus/afectat etc.), costul returului este suportat de vanzator.
13. Daca bunul este returnat intr-o stare cu vizibile urme de uzura/deteriorare (bunul este deteriorat total ori partial, etc.), ne rezervam dreptul de a refuza restituirea pretului. Deoarece în cazul vânzărilor la distanță cumparatorul nu are posibilitatea de a verifica bunurile înainte de încheierea Contractului la distanta dintre Parti, acesta are dreptul de a se retrage din Contract. Din același motiv, cumparatorului i se permite să verifice bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura si caracteristicile a bunurilor. Pentru a stabili natura si caracteristicile bunurilor, cumparatorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic/real. De exemplu: Cumparatorul trebuie doar sa probeze un produs, nu sa il foloseasca in conditii de trafic/utilizare intens(-a).
14. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a limita serviciul de vanzare produse online in cazul unor retururi repetate si/sau nejustificate si/sau exercitate cu reacredinta de catre cumparator, indiferent de tipul bunului returnat. Cumparatorul va fi informat printr-o notificare scrisa sau posta electronica, atunci cand se constata un astfel de comportament incorect, anterior impunerii unor astfel de restrictii cauzate de un comportament abuziv.